Billedet på sidehoved

Tryghed

Udvikling

Gensidig respekt

Alles ret til et godt fællesskab

  • ikon
    Trine Birgitte Traun den 22-02-2017
    Kære forældre

    NB...!!!
    lige for et øjeblik siden er 
    Model 2 blevet vedtaget - det betyder at Brylle landsbyordning bevares!!

    Det glæder mig helt vildt!
    nærmere info følger i morgen tidlig, jeg kører til Brylle med super medvind og sender jer alt info om det!
    God aften!


    Venligst
    Trine smiley
  • ikon
    Trine Birgitte Traun den 31-01-2017
    Kære forældre

    Jeg har slettet forældremøderne i foråret - både i indskolingen og på mellemtrinnet.

    Vi holder normalt kun et forældremøde om året, men i år ville vi have haft et oplæg på det første forældre møde, derfor havde vi planlagt to. Oplæget blev ikke til noget, så vi har holdt et almindeligt forældremøde.

    Bliver der noget, hvor det er nødvendigt med et forældremøde holder vi selvfølgelig det!

    Venligst
    Trine
  • ikon
    Susanne Andreasen den 25-11-2016
    Høringsmateriale om modellerne for fremtidens skole- og dagtilbud.
    Vedlagt kan I se det høringsmateriale som nu er udsendt fra Byrådet. Det er det materiale som dialogmødet den 29/11 kommer til at handle om. Det er MED-udvalg samt bestyrelser som er de høringsberettigede parter.
  • 22-02-2017
    13:00-18:00
    Skolehjemsamtaler 2.klasse · 2A
    1
  • 23-02-2017
    15:15-16:35
    Samtaler i 5. klasse · 5A
    1
  • 27-02-2017
    Projektopgave · 4A · 5A · 6A
    1
  • 27-02-2017
    10:00-14:00
    Fastelavnsfest 0.-1.-2.-3.kl. · 0A · 1A · 2A · 3A
    1
  • 27-02-2017
    15:15-19:15
    Skole/hjem samtaler 6. klasse · 6A
    1
  • 28-02-2017
    Projektopgave · 4A · 5A · 6A
    1
  • 28-02-2017
    17:20-18:20
    Skole/hjem samtaler 6. klasse · 6A
    1
  • 01-03-2017
    Projektopgave · 4A · 5A · 6A
    1
  • 02-03-2017
    Projektopgave · 4A · 5A · 6A
    1
  • 03-03-2017
    Projektopgave · 4A · 5A · 6A
    1
  • 03-03-2017
    15:00-17:00
    Fremlæggelse af projektopgave · 6A
    1

Vi maler Monét.